Το μουσικό συγκρότημα Άρωμα Θαλασσί δημιουργήθηκε το 1989 από τους Κώστα Μπεβεράτο και Βαγγέλη Κολίρη. Αφορμή στάθηκε η διοργάνωση από τον πρώτο της σπουδαστικής κίνησης Ηφαίστειο Σε Παρατεταμένη Νάρκη και σχετικών με αυτήν δρώμενων.
Η πρόταση του Κώστα αρχικά απευθύνθηκε στον Γιώργο Φακανά παρουσιάζοντάς του αντί για νότες και μουσική ένα θεωρητικό πλαίσιο σε μορφή κειμένου. Εκείνος τον παρέπεμψε στον Βαγγέλη ως τον πιο χαρισματικό μαθητή του [και μετέπειτα δάσκαλο στο ωδείο του].
Η πρώτη εμφάνιση των δύο μουσικών [ηλ. μπάσσο, ντραμς] έγινε στο φουαγιέ της Σχολής Γραφικών Τεχνών & Καλλιτεχνικών Σπουδών πριν τις σπουδαστικές εκλογές του 1989. Οι δύο μουσικοί αυτοσχεδίασαν πάνω σε προσχεδιασμένα μοτίβα.
Η επόμενη αφορμή δόθηκε όταν κοινοποιήθηκε από το υφυπουργείο Νέας Γενιάς η διοργάνωση της Μπιενάλ Νέων Καλλιτεχνών τo φθινόπωρο του 1990 στην Μασσαλία. O Aλέξανδρος Ψυχούλης και ο Γιάννης Καρλόπουλος παρότρυναν τον Κώστα Μπεβεράτο να καταθέσει πρόταση. Οι δύο μουσικοί κινητοποιούνται και αποφασίζουν να αναζητήσουν τρομπετίστα. Έρχονται σε επαφή με τον Παντελή Πασχαλίδη [τρομπέτα] γνώριμο συνεργάτη από τα πολυποίκιλα σχήματα που δημιουργούσε κατά καιρούς ο Νίκος Τουλιάτος.
Κατά τις ηχογραφήσεις στο στούντιο 'Συν 1' που ακολούθησαν οι μουσικοί γνωρίστηκαν με τον νεαρό ηχολήπτη και [τότε] κιθαρίστα Γιάννη Παπαγιάννη. Χρησιμοποιώντας το όνομα ΠαΠαΓιάΠα ΒαΚοΚόΜπε [από τα ονόματα των τεσσάρων μουσικών] ηχογράφησαν τις συνθέσεις του Κώστα Μπεβεράτου, 'Πριν Από Το Πρωινό Ξύπνημα', 'Το Ξύπνημα' και 'Το Φως', και τις συνθέσεις του Βαγγέλη Κολίρη 'Χειμωνιάτικος Ήλιος' και 'Κάτι Που Ξέρω Για Σένα'. Οι ηχογραφήσεις αυτές παρουσιάστηκαν στο Γ' Πρόγραμμα και συγκεκριμένα στην εκπομπή του Μιχάλη Γρηγορίου 'Μουσικό Εργαστήρι' από όπου και χρηματοδοτήθηκαν.
Σε μια από τις πολύωρες τηλεφωνικές συνδιαλέξεις τους ο Βαγγέλης και ο Κώστας κατέληξαν στην μετονομασία του σχήματος σε Άρωμα Θαλασσί. Ο Γιάννης Καρλόπουλος σχεδίασε όλα τα έντυπα της ομάδας ως αντικείμενο πτυχιακής εργασίας.
Η ομάδα τελικά επελέγη να εκπροσωπήσει την χώρα στην Μασσαλία στην κατηγορία της σύγχρονης μουσικής. Oι πρόβες έγιναν σε αίθουσα που παραχώρησε το Ωδείο Φ. Νάκκας και το Ωδείο Ραϋμόνδου στο Χαλάνδρι.
Στο σχήμα προστέθηκε ο Αχιλλέας Γουάστωρ [πιάνο], γνώριμο του Βαγγέλη και μόλις [τότε] 17 ετών. Στην παράσταση ως τίτλοι των μουσικών θεμάτων εμφανίστηκαν σύντομα οπτικά σποτ σε φορμάτ super-8. Την εικονοληψία και το μοντάζ έκανε ο Κώστας Μπεβεράτος.
Σε αυτή την Μπιενάλ Νέων στην Μασσαλία συμμετείχε πληθώρα γνωστών πλέον καλλιτεχνών όπως Δημήτρης Παπαϊωάννου [κόμικς], Γιώργος Γυπαράκης [κόσμημα], Αλέξανδρος Ψυχούλης [εικονογράφηση], Κωνσταντίνος Μίχος [χορός], Άννα Φλωροπούλου [διήγημα] και άλλοι. Ο Γιάννης Καρλόπουλος παρευρέθηκε ως τεχνικός προβολών του σχήματος Άρωμα Θαλασσί.
Στο σχήμα προστίθεται ο Βασίλης Βασιλάτος [κρουστά] ο οποίος υπήρξε συμμαθητής με τον Κώστα Μπεβεράτο στο Εργαστήρι Κρουστών του Νίκου Τουλιάτου. Ο Γιάννης Παπαγιάννης αναχωρεί για σπουδές στην Βέρνη [Ελβετία]. Η υπόλοιπη ομάδα πραγματοποιεί ηχογραφήσεις [στούντιο Συν 1] που περιλαμβάνουν την σύνθεση του Κώστα Μπεβεράτου 'Η εμμονή, η χελώνα με τον φιόγκο και άλλες ιστορίες' και την σύνθεση του Γιάννη Παπαγιάννη 'Οι κάλτσες σου είναι παράταιρες' στοχεύοντας την συμμετοχή στην επόμενη Μπιενάλ Νέων στην Βαλένθια [Ισπανία].
Στο σχήμα δίνεται το προσωνύμιο 'μουλτημπάντα' καθώς οι μουσικοί έχουν την πρόθεση να μελετήσουν και εκτελέσουν μουσικά έργα και τεχνοτροπίες. Η μουλτημπάντα ξεκινά την μελέτη κλασσικών θεμάτων της τζαζ και εμφανίζεται τακτικά στο μπαρ Yury's στην Γλυφάδα. Σε αυτές τις εμφανίσεις συμμετέχει ο Γιώργος Γουάστωρ [βιολί], αδερφός του Αχιλλέα.
Η πρόταση προς την διοργάνωση της Μπιενάλ προκρίνεται αλλά το σχήμα αποκλείεται με αιτιολογία την συμμετοχή στην αμέσως προηγούμενη διοργάνωση. Η χώρα δεν εκπροσωπήθηκε στην κατηγορία της μουσικής στην Μπιενάλ της Βαλένθια από κανένα μουσικό σχήμα.
To 1991 o Κώστας Μπεβεράτος απουσιάζει λόγω στράτευσης για ένα χρόνο. Το σχήμα συνεχίζει να παρουσιάζεται στο bar Yury's καθώς και πραγματοποιεί μία εμφάνιση σε αίθουσα του Πανελλήνιου Μουσικού Συλλόγου.
Με την επιστροφή του Κώστα Μπεβεράτου η ομάδα ξεκινά εντατικές πρόβες με βασικό πυρήνα τον ίδιο, τον Βαγγέλη Κολίρη και τον Αχιλλέα Γουάστωρ. Με έδρα έναν χώρο του Βαγγέλη Κολίρη στην Πλατεία Αγίου Διονυσίου στον Πειραιά ο οποίος μετατρέπεται, εκ του προχείρου, σε στούντιο της ομάδας και κατοικία του Κώστα Μπεβεράτου, αναπτύσσεται πραγματικά μια οργιώδης προσπάθεια δημιουργικότητας και μελέτης συχνά οποιαδήποτε ώρα μέσα στο 24ωρο. Η προσπάθεια αποσκοπεί στην επαγγελματική προώθηση του σχήματος. Ηχογραφούνται demo, ο Γιάννης Καρλόπουλος σχεδιάζει έντυπα, τρίπτυχα και αφίσσες, τα οποία τυπώνονται με έξοδα των μουσικών.
Στο σχήμα προστίθεται ο Γιώργος Πλατανιάς [άλτο σαξόφωνο].
Η μουλτημπάντα με την μορφή κουαρτέτου πραγματοποιεί συχνές εμφανίσεις σε μπαρ καθώς και στον κινηματογράφο Άλφαβιλ [οικογένεια Στεργιάκη] ανάμεσα στις προβολές. Ηχογραφούνται οι συνθέσεις του Κώστα Μπεβεράτου 'Η αποκαθήλωση του Προμηθέα' και νέα διασκευή της 'Χελώνας με τον φιόγκο' [στούντιο Συν 1] καθώς και διασκευές των συνθέσεων 'Sea Journey' του Chick Corea και 'Solar' του Miles Davis [Στούντιο Passion]. Οι ηχογραφήσεις κατατίθενται ως υποψηφιότητα για την Μπιενάλ Νέων Καλλιτεχνών του 1994 στην Λισσαβώνα. Η υποψηφιότητα γίνεται δεκτή και η ομάδα ταξιδεύει στην Λισσαβώνα με τον Πέτρο Κούρτη [κρουστά] στην θέση του Βασίλη Βασιλάτου λόγω υποχρεώσεων του δεύτερου.
To 1993 o Βαγγέλης Κολίρης απουσιάζει λόγω στράτευσης και για κάποιες σποραδικές εμφανίσεις αντικαθίσταται από τον Γιώργο Αντωνίου. Με την επιστροφή του κάποιες προσπάθειες για την αναβίωση της δυναμικής της ομάδας δεν καρποφορούν.
Η εμφάνιση στην Λισσαβώνα αποτέλεσε την κορύφωση στην δημιουργική πορεία της μουλτημπάντας Άρωμα Θαλασσί.